lauantai 30. kesäkuuta 2012

Mutsi anna mun ajaa mökkitie

Keskiviikkona pakattiin laukut salamannopeasti ja lähdettiin äitin kanssa extempore-mökkireissulle. Järvenrantamaisema kyl lepuuttaa sielua, mut oli niin kamala tuuli et ulkona oli lähes mahdoton olla :( Pakko oli silti käydä hyytävässä (+18) vedessä uimassa ennen saunaan menoa, Suomi Finland Perkele jne.!

Nansku oottelee nukkumaanpääsyä mun sängyllä.

Aurinko paistaa koko illan mökin kuistille.




Tänään ollaan vietelty laiskaa lauantai-päivää siskon ja sen miehen kanssa telkkaria katellen. Raksu sisko teki mun kälyisiin kynsiin ihanat rinsessamanikyyrit =D "Mul ei oo ikinä ollu näin hienoja kynsiä" :333 oikeesti hehe en oo ihan kynsi-ihmisiä. Olis kyl hauska joskus kokeilla jotain geelikynsiä. Ja sit ne ripset... himottaa.



Eilen oli muuten aika happy day, sain nimittäin työharjoittelupaikan! JES. Nyt kyl lomailen hyvällä omatunnolla vielä reilun kuukauden ennen töiden alkuu. Noi säät vaan sais kyl pareta, muuten masennun :( No eih.

Loppuun viel tän kesän kivoimpia biisejä. Lurauttelin tätä noin viikko sitten eräänä keskiviikkoyönä Mikkelin torilla... Uskon viihdyttäneeni monia :) Myös Mikko Alatalo kajahti!

Noh, ei kai mulla tähän hätään muuta. Haluaisin bloggailla enemmän nyt kun aikaakin taas olis vaikka muille jakaa, mutta arvatkaa hajosko mun kamera =(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti